1 natt kvar

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag.
Jobbade mellan tolv och halv sex.
Åkte direkt hem till Jennifer efter jobbet, så satt vi där i kanske tio min innan vi åkte till badhuset. Väl där så solade vi först, sen skulle vi bara ta det lite lugnt och plaska lite.
Slutade med att vi simmade 1 km. :) Så duktiga vi var då.
Så duschade vi och klädde på oss. Efter en sån simtur så vart vi ganska hungriga så vi for och åt, tänker inte söga vad, men var inte allför nyttiga om vi säger det så.
Sen skjutsade jag hem henne och for sedan hem till mig.
Har nyss satt på mig myskläder och satt på xboxet, ska alldeles strax kolla på lite sex and the city innan jag ska sova.
Det enda dåliga idag var att mitt batteri dog runt ett på mobilen, så har inte pratat med min älskling förräns nyss :(. Men imorrn kommer han hem, det tycker vi om. :)

En annan sak jag funderar på är vart mina skolböcker är? De är helt borta och jag ska ha gjort en uppgift tills imorrn och sen behöver jag ju ha med dom.. Helt sjukt, har letat igenom hela lägenheten men hittar dom inte. Börjar fundera på om jag glömt dem i skolan..

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback