Volbeat

I fredags satte vi oss på tåget 06:22, vi skulle vara framme 13:17, men kom fram en och en halv timme senare för det var något signalfel. Fan vad less man var då. Men kom i alla fall fram till slut.
Så direkt vi kom dit så gick vi raka vägen in i Nordstan och kikade lite, åt mat och efter det tog vi taxi till hotellet, hann checka in och byta om och sminka mig. Sen for vi till scandinavium, stod där från halv sju, vid sju fick man komma in och halv åtta började förbanden spela. Och vilka förband sen, var skitdåliga.
Volbeat började spela typ kvart över nio och då blev det fart, var så jäkla roligt. Hade kunnat stå där hela natten och lyssnat, deras låtar är ju så bra.


Innan de började spela :)

:)

Äkta kärlek

Ljudet var högt, så tur man hade öronproppar :)

Min karl vägrade raka sig, det var så man såg ut på konsert sa han :D

Fick med mig lite kläder och skor hem, dels dessa :) Hann in på rockzone i Stockholm,
såg dessa och visste att de var menade till mig :)

Har fler bilder, men orkar inte lägga in alla. Man ser inte så bra på en del heller, inte så roligt att titta på då. :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback