Uppe med tuppen :)

Lyckades ta mig upp nu på morgonen. Känner mig så duktig.
Så har tvättat allting åt mamma nu, det ska bara torkas.
När jag hade stoppat in maskinerna så gick jag in, min första tanke var att lägga mig i soffan och kolla på gossip girl. Men det gjorde jag inte, jag diskade och la maten i matlådor åt Jocke coh frös in dem. Snacka om duktig jag känner mig. Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska ut och stoppa in det sista täcket i torktumlaren.
Sen ska jag sätta mig framför datorn och kolla gossip girl framför en god frukost.
Antingen ska jag skippa brottningen idag och åka på gymmet istället, det beror på om Linn kommer eller inte. Så det märks. Men ska hur som helst till gymmet imorrn förmiddag, om jag inte får jobb såklart.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback