Trött som fan!

Jag vet inte vad det är med mig längre. Jag är så jävla trött.
Men det är väl så när man har praktik på 100% och ska sköta ett hushåll samtidigt.
När jag kom hem från praktiken idag så satte jag igång att städa lite, jag vattnade blommor, städade badrummet, lagade mat, diskade och har tvättat en maskin.
Sen somnade jag i soffan, vaknade av att Petra ringde. Men bra att jag vaknade i alla fall.
Snart ska jag vika tvätt så är det fint här hemma igen sen.
Det är dåligt med kort på bloggen just nu fast jag har en ny kamera, men bara för att jag hinner inte och jag går runt med mjukisbyxor hela tiden.
Ikväll tänkte jag i alla fall duscha och göra hårinpackning och ansiktsmask. Kanske känner mig piggare efter det.
Går ju trots allt runt och äter pencillin pga bihåleinflammation, då får man vara trött och ha ont i huvudet.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback