Torsdag

Igår orkade inte jag uppdatera.
Var i alla fall på praktiken mellan 7:00-15:30. Men höll på att börja gråta några gånger, har sådan huvudvärk så det gör ont hela tiden.
På vägen hem så köpte jag med mig en pizza, orkade verkligen inte laga mat. När jag ätit upp den så fick jag sms av Mikael, han tyckte vi skulle ta en roadtrip till Sälen, så det gjorde vi. Hälsade på Jocke lite och sen for vi hem. haha.
Men det var en helt okej kväll, försökte få med mig Jocke hem, men han fick lov att jobba :(.
Kom hem vid halv elva, då gick jag och la mig på en gång, huvudet dunkade.

Idag fick jag lov att gå upp tidigt, så har nu ringt vårdcentralen, de ska ringa upp mig vid kvart över åtta. Får se vad de säger, kan inte gå såhär längre, huvudvärkstabletter hjälper inte ens längre.
Har även bokat sista minuten biljetter till Göteborg, så nu är det klart :D. Så nu har vi biljetter dit, hotell en natt och konsertbiljetterna klara. Hem borkar vi imorrn eftermiddag, ska ta sista minuten hem med, billigast så. Hoppas det finns bara. :P Haha.

Nej, nu ska jag vänta på att vårdcentralen ringer upp. Har praktik ikväll idag.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

fan va synd att ni ska dit, eller a skoj för er del :)

jag som tänkte att du skulle komma till mej i helgen eller jag till dej :)

2010-10-07 | 08:23:50
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback