Söndag

Gud vad skönt det var att ställa tillbaka klockan. :).
Gick upp vid halv nio, åt frukost och spelade qiuz samtidigt. (Glöm inte spöa Daniel sen Fia)
Vid tio skjutsade jagg Fia till tåget, vi hann med ett sista "tjafs" innan hon gick på tåget.
Det är tur vi inte är långsinta, vi släpper saker vi kan haft en vild diskussion om fort. Det är tur det, för annars vet jag inte hur det skulle vara :D. haha.
När hon satt sig på tåget for jag hem. Hann innanför dörren innan det var dags att åka igen, vi for till Willys och handlade så det var klart.
For sedan hem och låg i soffan och såg på en film. I rymden finns inga känslor :). Den var riktigt bra, lite dålig kvalite på filmen bara.
Vi lyckades sova middag en vända också, men det var skönt.

Har även varit på gymmet, tränade hela kroppen och stod på en crosswalk i 20 min medan jag väntade på att Jocke och Kans skulle bli klara. Satte in maten i ugnen när vi kom hem ocj gick och duschade medan.

Så ska nu sätta oss och äta lasagne. Sedan kommer Kans, Cahrine och Björne hit så ska vi spela lite spel, var hem till en av mina bröder och lånade några spel innan vi tränade :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback