Sista praktikveckan :)

Idag hade jag min enda lediga dag på två veckor. Jag gick upp vid halv åtta, ringde vårdcentralen och fick en tid där för att in och ta prover. Fick en tid nästa vecka.
När jag pratat med dom så la jag mig i soffan och satte på en film, the wedding date, jag började kolla på den vid åtta, halv tolv hade jag sett klart på den. Telefonen gick glödhet under hela morgonen. Hehe. Hoppade in i duschen och sen tog jag en promenad med Solo till Willys, fick lov att handla mjölk och så.
Där mötte jag även upp Jennifer, så följde hon med mig hem. Vi fikade och la oss i soffan med en varsin filt och bara slappade. När hon åkte började jag kolla på en till film, hes just not that in to you, har inte sett färdigt på den, men var inte så bra, då var ju the wedding date tio gånger bättre, den borde ni se.
Halv sex for jag och tränade blandgruppen, klockan sju tränade jag själv och Linn. Nu har jag nyss duschat och pratat med älskling i telefonen.
Nu ska jag ner och värma varm oboy och göra mig någon smörgås. Ska se på lite sällskap som börjar klockan tio. Så hinner se lite på filmen innan det börjar.

Imorrn ska jag på praktik och vara med på en operation, det är väl det enda roliga som händer den här veckan förutom träningen då. Just nu längtar jag bara tills på söndag klockan 15:30. Då är min praktikperiod slut och jag kan börja jobba lite igen.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback