Måndag

En ny vecka och jag längtar redan tills på fredag igen, då åker vi.
Tre dagars praktik kvar denna vecka. Kväll imorrn och torsdag, och dag på onsdag, men vill inte gå till kvart i tio imorrn, DHW börjar ju imorrn!! Fan om jag missar det, då kommer jag kolla på play direkt jag kommer hem.
Nu ska jag snart laga mat, det blir makaroner och korv. Lätt och snabbt och gott.
Ska klockan sex iväg och träna blandgruppen klockan sex med, sen klockan sju ska jag träna själv.
Men har hunnit med lite Zumba idag. Skönt, nu ska jag verkligen försöka komma igång med träningen och gå ner i vikt, inte så fort jag som gjort de förra gångerna, då går jag bara upp igen. Så den här gången får det ta lite längre tid, fast jag helst skulle vilja bli av med det idag.

Saknar redan min man med, han åkte imorse, men får se honom på torsdag kväll efter jag slutat praktiken. :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback