Lördag

Igår orkade jag inte uppdatera, hade annat för mig.

Vaknade vid tio, gick då upp och sminkade mig och fixade. Åt lite frukost. Vid elva hämtade jag Hillevie som var hemma över helgen. Vi for ner på Mora. Jag hade fått värdecheckar från HM, så handlade litedär :).


Det blev 3 längre tröjor/t-shirts.

En kjol och ett skärp.

Handlade även en stor halsduk och ett dust it. Ska testa och se om det är något bra.
När vi vart nere på Mora så skjutsade jag hem Hillevie.
For hem och hjälpte Mikael kabla igång sin bil. Efter det for jag till Orsa, till hornberga och spelade pingis med Viktor, Hillevie och Dennis. Vi lekte även kurragömma :D. haha. Fikade inne hos farmor också.

Vid fem åkte jag hem till Jocke som kommit hem från jakten, de hade inte fått någon älg. Han duschade och bytte om, så åkte vi till Orsa och hämta Kans och Cathrine. Så for vi mot Falun, några från ruffriders skulle hoppa över en å. Vi trodde det var med skotrar, men det var  med crossar, så var inte lika roligt. Åkte hem direkt det var slut.

Åkte mot Orsa igen och lämnade av Kans och Cahtrine, sen for vi till pappa och hälsade på lite och spelade nå frågespel. Var riktigt rolig fast jag inte kunde en enda fråga jag fick :D. Men skyller på att det var från 1985, tror han ska få en nyare version i julklapp sen.

Efter det for vi hem och sov.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback