Lördag

Lördag innebar att Jocke skulle och jaga, så halv åtta skrämde Fia ihjäl mig nästan. Jag sa att hon fick väcka mig, men när hon satt i sängen halv åtta och sa godmorgon blev jag livrädd och undrade vad det var för läskig tjej som satt i min säng :D. haha, tur jag kom på att det var Fia ganska snabbt. :D
Vi satte oss i soffan en vända, då kom Jocke hem, blev ingen jakt för honom.


Vid nio åkte vi till brottningen.
Körde lite lätt teknik bara.

:)

Jocke var med och slog lite kullerbyttor :)

Jag slog lite kullerbyttor :).
blev ingen avancerad träning.

Senare blev det frukt och prinsessans bal :D.
Vi spelade det ett x antal gånger under helgen :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback