Idag kommer han hem :)

Igår orkade jag inte uppdatera något, var på praktik på dagen.
När jag kom hem så la jag mig i soffan och kollade film.
Vid nio gick jag till sängen, pratade i telefon med Jocke en vända.
Kollade lite på datorn, ringde och sade godnatt till min älskling.
Jag brukar vara morgonpigg, men inte nu längre.
Idag gick jag inte upp förräns vid tio.
Har ätit lite frukost och tittat på film.
Ska snart bädda sängen och vika lite tvätt.
Kolla tvättid så jag kan tvätta nå täcken och matta med.
Sen praktik från två till tio.
Nedräkningen har börjat.
Det är fyra dagar kvar på praktiken om jag räknar med idag.
Det känns som fyra veckor.
Hoppas det går fort.
När jag kommer hem från praktiken idag så är min älskling hemma.
Jag längtar...

-Annelie-

Kommentarer
Emma säger:

Ja jag vill ha dom!! Jag var och kollade på dom idag, men va dyra dom va! :o Får önksa mig dom av freddie :')

2010-10-21 | 17:09:26
Bloggadress: http://klemmas.blogg.se/
Emma säger:

Okej :D ska fundera lite på det då ;)

2010-10-21 | 22:42:45
Bloggadress: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback