Huvudvärken försvinner inte :S

Sitter och läser på lite forum på internet om folk som inte blir gravida. Alltid bra att läsa om andras problem och även läsa om vad man kan förändra för att lättare bli gravid.

Fick i alla fall sluta tidigare från praktiken idag, skönt. Missade vörjan av DHW, men får se reprisen på söndag :P.
Såg även lite av cougar town efter det samtidigt som jag pratade med Jennifer. Kan inte fatta att hon åker snart och blir borta i två veckor från mig!
Hon blir även borta vecka 44, då har jag inget att göra, jobb lär det väl inte bli något för det är höstlov och skola är det ingen.. Så funderar på att åka till Sälen den veckan och bo hos Jocke. Kan bli mysigt, bara jag och en dator i fyra dagar. Får se hur det blir.

En sak som jag blir tokig på är min huvudvärk, jag har aldrig huvudvärk, jag hatar det, och mår skitdåligt när jag får det. Nu har jag haft det i snart fyra veckor och jag håller på att avlida. Det trycker mot pannan och jag tror inte det är normalt. Det kommer och går hela dagarna och jag kan inte koncentrera mig. Har det inte försvunnit under morgondagen så ringer jag till distrikarn på torsdag, då börjar min praktik sent. Det kan liksom inte vara normalt..

Nu ska jag ringa min sambo och säga godnatt innan jag ska sova för att orka upp för en till praktikdag, som förövrigt har blivit mycket roligare, idag har jag gjort saker själv, lagt patienter, tagit prover och så. Och imorrn skulle jag få ta inkomstprover helt sjäv! Hur ska det gå? Och så skulle en ta en venprov, det skulle jag få vara med på och en ska till röngten, ska fråga den personen om jag får följa med och kika hur det går till där nere. :). Kan bli en rolig dag.

-Annelie-

Kommentarer
Anonym säger:

åt du p-piller innan ni börja försöka skaffa barn? Kan ta 1-2 år eller mer innan man blir med barn efter man slutat med dom.. Jag tror du oroar dig för mkt, du blir nog gravid tids nog ska du se :)

2010-10-05 | 23:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback