Hunnit med mycket

Vaknade redan vid fem imorse, men ville verkligen inte gå upp då, så halvsov till halv åtta. Då gick jag upp, det var meningen att jag och Jennifer skulle och simma vid nio idag, men när jag pratade med henne i telefon så kom jag på att jag visste inte när badhuset öppnade, så kollade upp det och det öppnade tio. Så då han vi inte med det idag. Eller jag skulle väl hinna, men ska nog köra ett pass här hemma istället.
Satte i alla fall igång att städa direkt nu på morgonen. Så har hunnit med:
- Diska
-Dammsuga
- Tvätta en maskin tvätt
- Städa badrummet
- Damma
- Bädda sängen
- Tagit ut alla sopor.
- Gått en långpromenad med Solo
Nu ska jag äta lite medan jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga den. Antingen så ska jag träna efter det eller titta på film tills praktiken börjar. Den börjar ju två idag, så slutar kvart i tio ikväll, hoppas de skickar hem mig tidigare som de gjort varje dag hittills, vill verkligen hinna se desperate housewifes :D.
Annars får jag vänta enda tills halv fem på söndag och det är ju alldeles för lång tid. :(.

-Annelie-

Kommentarer
luffi säger:

God förmiddag!



Kikade förbi, allt bra idag!?



Kram Luffi.se =)

2010-10-05 | 10:53:39
Bloggadress: http://www.luffi.se
Sandra - I Min Rosa Bubbla säger:

Kikar in.. Allt bra med dig? :)

2010-10-05 | 11:11:26
Bloggadress: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback