Hemma från jobbet

Känns som att jag bara vill gå och lägga mig igen. är fortfarande lika trött som jag var när jag gick upp imorse.
Jag slutade jobba halv ett, då for vi hem så Jocke kunde byta om. Och så for vi till Class gym, så han tränade en timme och jag blev medlem. Så nu kan vi börja träna tillsammans, det blev lite dyrt nu i början, men bara för att vi har en varsin personlig tränare. Det ska bli skönt att kunna få råd och tips av henne.

Nu snart ska jag lägga in den vikna tvätten i garderoben och efter det ska jag ligga i soffan, lär nog somna. Ikväll blir det bio i alla fall, i rymden finns det inga känslor. Den börjar vid sex, så kommer vara hemma i lagom tid.

Imorrn blir det praktik från sju till halv fyra och på söndag blir det mellan två och halv tio. Sen är jag ledig på måndag!! Jag längtar :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback