Gymmat

Idag gick jag upp sent, för sent.
Men fick inget jobb idag heller. Så då hade jag inget att göra.
Vid halv ett åkte jag i alla fall till gymmet och körde igenom hela kroppen.
Var riktigt skönt när man väl duschat och var fräsch igen.
På vägen hem så ringde jag Cahtrine, så hon kom hem till mig.
Vi for ner på Mora, var ju 30% på cubus idag, men bara därför så var det inget fint där. hehe.
Var även in i en massa andra affärer och kikade, men hittade just inget.
Köpte naglar och en ögonskugga bara.
På vägen hem så gick vi in på kaffestugan och köpte med en varsin varm baguette.
Jag har handlat 8 nya blommor idag, ska bli roligt att se hur länge dem lever :D.. haha.
Nu sitter vi och kolla på Avatar och har druckit varm oboy. Känns ovant att veta att jag ska upp till skolan imorrn igen.
Just de, var in på Dollar Store och handlade ansiktsmask också, så sitter med en sån i.


Den ska typ vara blå, men är bara ljusblå, en stor besvikelse,
köpte den bara för den var blå :D. haha

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback