Akuten

I fredags så somnade jag när jag kommit hem från jobbet, sov ganska länge. hehe.
När vi vaknade, Jocke somnade med, så for vi och åt mat, sen hem och myste i soffan innan vi lade oss.
På lördagen gick jag upp sex, praktiken började sju. Fick sluta från den tre, så var skönt.
Åkte hem och duschade och bytte om, sen till mamma och åt tårta för hon fyllde år i veckan.
Efter det plockade vi upp Jennifer och Busk och for hem till oss, så jag kunde sminka mig och fixa håret.
Bar av till Kans och Cahtrine och förfestade lite, sen bowlingen. Var länge sedan jag hade en sådan rolig kväll. Lägger upp bilder imorrn.
Idag vaknade jag och var bakis för första gången på ett år tror jag. Men var bara att gå upp och duscha, sen hann jag se en film. Sedan var det dags för praktiken, var på akuten idag. Snacka om olika saker som kan hända. Var lätt den roligaste praktikdagen hittills.
Nu sitter jag i soffan, älskling äter lite. Vi ska nog se klart på rallybrudar och sen sova.
Han ska upp tidigt imorrn för att åka och jobba och jag ska upp vid åtta för att ringa vårdcentralen.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback