Tisdag

Idag gick jag upp vid åtta, var skönt att vara upp så tidigt för en gångs skull.
Började dagen med att diska, dammsuga, tvätta, vika tvätt och bädda sängen.
Då blev det fint igen i alla fall.
Åt sedan frukost och klädde på mig och sminkade mig.
Vid elva tog jag bussen ner på Mora och träffade Jennifer, vi gick och fixade lite saker och hon spontanshoppade en ny mobil :D. haha.
Jag kom hem vid två och har sedan dess inte gjort så mycket. Ska ner och laga mat och hänga tvätt nu.
Ikväll blir det träning och DHW och cougartown.
Eller nyss så sökte jag ett jobb, letade efter ett undersköterskajobb, men lycka till att få det, de söker typ två i hela dalarna och det var i Falun.
Men hittade ett annat som kan vara intressant. Så får väl se.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback