Plugga?

Vaknade sju imorse, men ville inte gå upp, tog mig upp ur sängen vid åtta.
Satte mig i soffan och åt frukost. Klädde sen på mig och ringde Jocke och pratade lite med honom. Efter det fick jag ett ryck och gick en långpromenad med Solo på en timme. Så har nyss kommit in och sitter och gör allting utan att plugga som jag borde. Men ska göra ett ryck nu, blir glad om jag får en uppgift gjord. Har som sagt ganska många uppgifter att göra tills på torsdag. Och jag ska inte halka efter nu när det är sista kursen! Är såhimlastolt över att jag faktiskt klarat det, då jag flera gånger funderat på att hoppa av, eller skita i det. Praktiken var värst, den var så tråkig och innehållslös så jag var så nära på att bara skita i det och få IG i den kursen. Men jag klarade praktiken, nu vet jag inte om jag fått G i kursen eller inte, men jag har gjort det jag kunnat i alla fall.
Nej, nu babblar jag bara för att slippa plugga. Börjar jobba halv ett till halv fem idag, så måste få lite gjort nu.



-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback