Oj

Vad länge sedan jag skrev. Men har inte orkat.
Igår så hade vi en lugn dag faktiskt, jag gick upp vid åtta, Jocke kom inte upp förrän halv tolv. Då fick han äran att diska och dammsuga medan jag gick med Solo och bäddade sängen, bra uppdelning tyckte jag :D haha. Efter det så satte han sig och spelade dator en stund. Jag gjorde färdigt ett skolarbete och åkte med det till skolan.
Vi var och handlade på eftermiddagen sedan, skönt att ha det gjort. Nu räcker det en vecka.
Var även in på Dollarstore och handlade julpynt, så nu är det ännu mer julpyntat här hemma :D.
Mer ska det bli :P. Ni får se kort när det är helt klart.
Annars så var vi till Jennifer och Busk på kvällen och gjorde paj och kladdkaka och fikade.

Idag gick jag upp halv sju, så har sminkat mig och ätit en stadig frukost så nu klarar jag mig till lunchen. För nu ska vi fara till Ikea och vara borta hela dagen :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback