Myssöndag

Efter vi pluggat klart och skickat in arbetena, så lagade jag mat. När den var färdig så bytte vi om och for och tränade. Var riktigt skönt att träna, nu vet jag att jag har gjort något.
När vi kom hem så åt vi, jag satt nere vid köksbordet och Jocke satt uppe och kollade på hockey. Riktig mysig söndagsmiddag :D. haha.
Nu har jag nyss duschat, jag gjorde ansiktsinpackningoch hårinpackning också. Och så rakade jag benen, snacka om lena de blev :D. hahaha.
Har inget mer att skriva förutom att det blir att kolla på Vem kan slå Filip och Fredrik om en timme.

Slänger in lite bilder jag hade på mobilen :).


Ja, han sover i sängen :D haha

Han försöker få av folk kläderna med :D

Cahtrine letade mössa på Cubus en dag

Tussa sover med snusdosan

Självklart Kronan :D

Ser ni vad söt han är när han hjälper mig leta svar i boken :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback