Måndag

Gick upp redan klockan fem på morgonen idag, skulle skjutsa Jocke och Kans till Wäsa. Deras skjuts till jobbet gick därifrån. Och när jag kom hem orkade jag inte gå och lägga mig igen, då skulle hela dagen försvinna.
Så jag gjorde frukost och satte mig i soffan och kollade gossip girl. När jag suttit där i säkert lite mer än en timme så fick jag ett ryck och bytte gardiner i vardagsrummet och satte igång att bädda sängen, diska, tvätta, vika tvätt och en massa småplock. Så nu är det fint igen :).
Cathrine kom förbi på eftermiddagen och vi pratade om Sälen.
Kom fram till att vi skulle åka vid halv sex. Så vid fem åkte jag till min bror och hämta den lampa jag fick av honom. då sa han även att det fanns kläder hemma hos mamma han inte skulle ha. Så ska åka förbi där på onsdag på vägen hem från Sälen och hämta dem.
Åkte i alla fall vidare till Orsa och hämtade Cahtrine så for vi mot Bynn, lämnade Solo och sen åkte vi till Sälen.
Kollade tv när vi kommit fram till våra karlar och lade oss vid tio.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback