Jobb

Idag ställde jag klockan på 07:00. Ifall jag skulle få jobb, låg kvar i sängen och halvsov. När jag kollade på klockan halv åtta så tänkte jag att jag inte skulle få något jobb idag, men tji fick jag, tio i åtta fick jag sms om jag ville jobba på färnäs fritids mellan 10:00-18:00. Jag svarade ja på en gång. Så fick jag svar, jag hade fått det jobbet.
Så var bara att gå upp och äta frukost och fixa och dona. Så nu har jag gjort allting som behövs.
Ska ta en till promenad med Solo bara för han kommer få klara sig lite längre idag.
Jag får åka hem på min rast och gå med honom också. Och Mikael kommer hem i eftermiddag, då får han gå med honom också.
Nu ska jag se klart på en film innan det är dags att gå med Solo och sen åka och jobba.
Tänk om man hade haft jobb varje dag måndag-fredag, vilken lycka :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback