En utmaning

Jag fick en utmaning att svara på några frågor av Fia, så ska väl göra det nu :)

3 saker som skrämmer mig: Spöken, mörkret och att bli ensam när jag blir gammal.
3 saker som jag har på mig: Örhängen, armband och halsband
3 sanningar: Jag är livrädd för att jag aldrig kommer få barn, frossar godis så fort jag mår dåligt, älskar att sova bredvid Jocke.
3 saker jag verkligen vill ha: En bebis, ett jobb, fler skor :D
3 saker jag inte vill att folk ska veta: vilken klädstorlek och skostorlek jag har och att jag kan vara fruktansvärt svartsjuk ( jobbar på det, är stor skillnad nu mot då)
3 saker jag äter när jag är ledsen: Pizza, choklad och dricker cola.
3 saker jag äter när jag är glad: mandariner, allt :D
3 saker som jag upplever hälsosamt med mitt liv: Jag tränar, jobbar så mycket jag kan och har kommit igång med näringsdryckerna.
3 saker som jag upplever ohälsosamt med mitt liv: Jag äter för mycket godis, kakor och chips.

Den som känner sig utmanad kan ju göra av den här listan :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback