Utvilad.

Gick och la mig riktigt tidigt igår kväll. Redan vid nio.
Så det resulterade i att jag vaknade halv fyra imorse och var pigg.
Men vägrade gå upp då, så låg kvar och halvsov till sex, då gick jag upp.
Skönt att vakna utvilad för en gångs skull. :)
Igår jobbade jag hela dagen och när jag kom hem bytte jag om och for till träningen.
Riktigt skönt att köra slut på mig. Har träningsvärk i axlarna idag,
lär nog få i benen sen med.
Nu snart ska jag cykla till jobbet, slutar tolv, då ska jag hem och betala räkningarna för att sedan åka och handla lite.
Lugn dag med andra ord.
Måste skicka in ett skolarbete med.
Nu blir det att borsta tänderna och sen cykla till jobbet.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback