Inflammation i axeln.

I onsdags var jag och ett gäng och spelade fotboll.
Det var jätteroligt som alltid. Men på något sätt gjorde jag illa axeln,
ont som fan gjorde det, tänkte inte mer på det utan fortsatte spela.
Men fick bara ondare och ondare. Så igår morse när jag vaknade kunde jag inte röra axeln utan att nästan börja grina. Men fick till slut på mig kläderna och cyklade till jobbet, det tog sitt lilla tag med en hand på styret och i varje gupp höll jag på att skrika. Men tog mig till jobbet och öppnade fritids. Vid tolv cyklade jag till Alexandra.
Kom dit och så gick vi ner på Mora, jag skulle byta mina stövlar som läckte.
Sedan tog vi bussen till lasarettet, trodde det skulle gå fort, men det gjorde det inte. Det gick fort att komma in till läkaren och att få röntga axeln. Men sen gick röntgenpersonalen på möte och sket i att kolla mina bilder och skicka upp dem. Så från två till halv fem väntade jag bara. Snacka om arg jag var.
När bilderna kom så var det inte något på dem, men läkaren sa att det var en inflammation i axeln, det var något med de mjuka vävnaderna. Han såg på en gång när jag satt där att axeln var svullen och att jag hade ont. Så jag fick smärtstillande tabletter. Och så skulle jag vila och inte överanstränga axeln, hur det nu ska gå till? Det är ju jag.
Efter jag vart på lasarettet så gick Alexandra och Liam hem till sig och jag var hem en vända och bytte om för att sedan gå och ha sista träningen med tjejerna.
När den var slut kom Jocke och hämtade mig, sen for vi toll Alvärn och han tatuerade mig, den är inte riktigt färdig, gjorde så ont. Men han ska göra färdigt den om två veckor. Riktigt snygg blev den i alla fall.
Har inte sovit så mycket inatt heller, för så fort jag vänt på mig så har det gjort ont.
Duschade när jag vaknade och snart ska jag åka till jobbet. Jobbar till tolv och efter det ska vi nog ner på Mora en vända och kika lite. Jocke behövde nå nya jeans. Och jag vill ha skor :D hehe.
Sedan måste jag plugga, jag måste bli klar och lämna in mina uppgifter nu alltså. De skulle vart inne för länge sen. Undra om jag ens kan klara den här kursen nu?
Tur allting börjat lugna ner sig för mig så jag kan fixa det här.
Nu ska jag få skjuts till jobbet av älskling, en på jobbet förbjöd mig att cykla med min axel, då skulle hon hellre komma och hämta mig. haha.



Såhär kunde jag inte göra igår :P
-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

ja han kom hem dagen efter. :P

fan va drygt för dej att du har åkt på en inflamation då !!

2010-05-31 | 05:11:40
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback