Har börjat tänka i andra banor

Jag har verkligen inte haft tid eller lust att blogga den senaste veckan, får se hur det blir med det i veckan. Idag började jag jobba halv sju, usch, tycker inte om att börja så tidigt. Men men, slutade i alla fall halv tre.
Fick lov att åka ifrån jobbet för att möta min studiegrupp och gå på sudiebesök på BVC, jag längtar tills den dagen jag ska gå dit med en egen bebis :).
Nu har jag i alla fall ännu mer skolarbete att göra. Så ska sätta mig och göra det nu, ska göra en kopp the till det och knapra på morötter. Har börjat om med det nyttiga nu. Har blivit alldeles för mycket onyttigt på senare tid. Så igår kväll handlade jag morötter och slängde allt onyttigt i skafferiet och kylskåpet. Till middag idag blir det en sån där drink. Palla laga mat.

Jag har börjat tänka i andra banor med min utbildning igen nu :S Jag vill bli sjuksköterska och jobba på typ BVC eller något sådant. Så till jul, då är jag undersköterska, då ska jag kanske på våren där läsa matte B, måste ha det om jag ska bli sjuksköterska. Sen ska jag kika på om jag ska bli sjuksköterska eller inte, kommer nog ändra mig många gånger till. Men jag vill inte jobba med gamla eller vuxna, jag vill jobba med ungdomar och barn.

Nej, dags att göra te och hämta skolböckerna.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback