Ensam igen :(

Söndag idag igen, jag hatar söndagar! Jag ska snart gå och diska innan jag ska sova.
Jobbar mellan 6.30-16.30 imorrn. Usch och fy säger jag bara.
Men men, pengar.
Imorse gick vi upp klockan sex, vid sju for vi mot Uppsala, min kusin konfirmerade sig idag,
så var framme där tio och var i kyrkan och kollade, sen for vi vidare hem till dom och fikade.
Vi for hem därifrån vid tre och kom till Mora halv sju.
Tog en timme längre hem, råkade svänga åt fel håll så vi hamnade på den gamla vägen mot Gävle.
Och regnet öste ner, det gjorde inte saker och ting lättare. Men vi kom hem.
Satte oss i soffan och myste en timme. Sen for min älskling.
På torsdag kommer han hem igen och då får jag äntligen veta.
Jag är inte gravid som alla tror, jag ska tatuera mig igen :D hehe.

Det ska bli ett svärd med en banderoll runt där det står tro, hopp och kärlek. Kommer bli skitsnyggt, ska sitta på ryggraden. :D

Nu ropar disken på mig.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback