Effektiv dag

Idag trodde jag inte jag skulle få mycket gjort, var stressad redan när jag gick upp imorse, skulle gå upp vid sex för att kunna äta frukost i lugn och ro innan jag börja, men gick upp tio över sju, så var bara att stressa till jobbet.
Väl där så blev det en sulldag, men fick hjälp av en med min läxa, hon räddade min dag, tror inte jag skulle haft den kvar idag annars.
Kom hem vid kvart över fem idag, då bytte jag om till träningskläder och for sedan till mamma och gick med hundarna. Iväg till träningen, blev ingen brottning idag, körde ett boxpass istället. Helt underbart pass, känner redan av träningvärken :D.
Kom hem vid sju, satte mig vid datorn en stund och beställde en överraskning till Jocke :D
Efter det in i duschen och ut ur duschen, på med kläderna, och sedan satte jag mig vid datorn och skrev rent alla min skolarbeten. Hade några stycken då jag inte hade lämnat in förra veckans uppgifter. Men nu är förra veckans och den här veckans uppgifter inlämnade. Jag har nu en uppgift kvar som ska vara klar till nästa vecka. Men ska försöka få den klar redan i helgen. Om det finns tid till det vill säga.
När jag skickat in mina uppgifter så hängde jag tvätt och ställde in alla torr disk.
Gjorde mig en korv med bröd och satte mig framför teven till DHW. Nu har det börjat igen, för nu under reklamen så diskade jag snabbt och satte mig här.
Så nu ska jag vara framför teven resten av kvällen. Känns som jag fått mycket gjort idag trots en lång arbetsdag.

Just det, min älskling ska kanske ut i strejk nästa vecka :D Det betyder att jag får ha honom hemma lite. Så nu hoppas vi han går ut i strejk i en vecka eller två :P

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback