Äntligen :D

Igår hade jag ingen lust att blogga, men var en rolig dag. Det började med att att jag åkte till jobbet till klockan sju, usch vad tidigt det är att börja alltså. Skulle ha jobbat till halv fem, men fick gå hem halv tio :D Blev jätteglad för det. Så då for jag hem och bytte kläder och sminkade mig lite, sedan kom Jennifer och vi åkte iväg och fixade en massa ärenden, det bästa ärendet var när vi skaffa gymkort till henne.
Hon började jobba tolv, då hämtade jag hundarna hos mamma och sen hämtade jag Alexandra och Liam så for vi hem till mig. Där hjälpte Alexandra mig att sätta upp nå grönt galler runt gården, så nu är gården hundsäkrad. Perfekt. Så låg vi på altanen och snackade skit och umgicks. Vid fem åkte hon hem och jag hämtade Jennifer på hennes jobb, lämnade även hundarna till mamma. Vi åkte hem till Jennifer, hon skulle byta om för vi skulle träna zumba, hon startar stort när hon börjar träna. Jag vet inte hur många pass vi bokat upp oss på. haha. I alla fall, så när hon bytte om så sa hon en del väldigt roliga saker. Jag skriver några.
- Mina tuttar blev ju små nu
- Ska jag sminka mig?
- Ser håret bra ut?
- Kan jag verkligen gå så här?
- Får man träna i jeans?
Haha, jag skratta så jag höll på att dö. Men som tur var så skojade hon bara. Men det var roligt i alla fall.
Efter att vi tränat och var helt slut så for vi hem till mig och duschade. Sen blev det andra avenyn, först ett program på datorn och sen det sista på teven. Min serie är nu slut :( Efter det åkte Jennifer hem och jag ringde älsklingen och sa godnatt.

Idag gick jag upp fem, kunde inte sova längre. Klädde på mig och fixade, sen for jag till jobbet, började halv sju. Men jobbade bara till åtta, för har vart i skolan hela dagen. Pratade med Jennifer på en rast snabbt, hon hade träningsvärk i hela kroppen. haha.
Nu ska jag byta om till träningskläder, ska iväg och träna tjejerna och sen ska jag och Jennifer träna ett MRL pass. Sen när jag kommer hem så kommer älsklingen vara hemma :D
Förhoppningsvis blir han hemma ett tag, de ska ut i strejk på måndag om de inte blir avblåst :D *hoppas inte*

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback