Usch och stön

Ja, allting känns bara jobbigt just nu, men imorrn är det helg, då ska jag och älskling åka och kolla på lite soffor för skojs skull. Vi vill sälja den vi har och köpa en ny. Så tänkte ta tag i det nu och åka och kika lite. Får se om vi lägger upp vår soffa på blocket i helgen med. Kan ju vara roligt och se om det finns intresse för den.
Idag jobbade jag från 8.00-12.00. Direkt jag slutat på jobbet åkte jag till skolan och var där till två, vi fick sluta tidigare, för läraren skulle bort. Ganska skönt, så när jag kom hem så satte jag mig framför datorn och kollade på unga mödrar.
Nu ska jag plocka iordning lite så det är fint när älskling kommer hem vid sju. Sedan ska jag gå till träningen, ska träna tjejer och sen ska jag träna själv.
Letar en skinnjacka gör jag med, en billig, gör inget om det är fejk, för har hellre 10 jackor än 1 svindyr, roligare att kunna variera sig lite. :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback