Träningsvärk

Vaknade upp utav att Jocke ringde idag, eller ja, han ringde för 3:e gången. De 2 första gångerna har jag inte hört. Och att väckarklockan ringt hade jag inte heller märkt. Det är tur han finns så han kan ringa och väcka mig fast han är 30 mil bort. Vem vet hur länge jag sovit idag annars, jag brukar inte ha svårt att ta mig upp när jag är ensam hemma, det är värre när jag sover bredvid Jocke, för då är det så mysigt att ligga och kramas på morgonen. Men inatt så hade jag kunnat mörda, jag har en katt som har kommit i ansiktet hela natten för att kela, jag har puttat bort henne, jag har tagit ur henna ur sängen, jag har skrikit och gjort allt för att hon skulle gå iväg, men inte då. Däremot så när jag gick upp i morse, då var hon som borta. Bäst för henne. Nejdå, jag släppte nyss ut dem, för de ska få röra sig lite. De kommer komma in när jag åker till jobbet, och då blir de inne till ca fem.
Jag börjar jobba 8.00 idag och slutar 16.30, samma som igår.
Igår efter jobbet så skulle jag bara träna ett zumbapass på gymmet var det meningen, för är fortfarande förkyld, så pratade med min tränare och han tyckte jag skulle starta försiktigt. Men efter zumbapasset så startade pilates, så då blev jag med på det med. Så blev två pass igår i alla fall. Men det var skönt. Vaknade med träningsvärk i mage och rygg idag och det gillar jag. :) Då vet jag att jag gjort något på träningen igår.
Idag när jag slutar jobba så blir det hem en snabb vända innan träningen börjar, det blir ett boxpass idag, ingen brottning, orkar inte det. Kommer vara så slut efter boxen i alla fall, för det är stenhård träning. Så kommer kanske kunna gå ner mina kg till wasacupen, vill så gärna tävla. Så godis och pizza och allting som blir på helgerna när Jocke är hemma är bara att glömma. Det blir sallad och frukt för mig. Men det ska gå.
Nu ska jag se på lite tv innan det är dags att gå ut i snövädret och skrapa rutorna.


Söta Solo när 1 månad efter vi hämtat hem honom :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback