Sommarjobb

Har inte haft tid att skriva måndag och tisdag, men har bara jobbat och tränat i alla fall.

Idag gick jag upp klockan halv sju, skulle låna mammas bil, som min bror har lagt beslag på. Och han började jobba halv åtta i Orsa, så då åkte jag med honom dit och tog sedan bilen därifrån. Ska hämta honom halv tolv.
Åkte direkt hem efter det och började med att byta kläder och fixa mig.
Bäddade sängen, satte på en tvättmaskin. Sen satte jag mig i soffan framför vänner och vek tvätten samtidigt.
Sedan for jag till mamma och hämtade hundarna och tvätt som jag ska tvätta åt henne. Bara två saker, så går fort. Efter det till spanskgården för att prata med en om sommarjobb. Fick veta att jag får jobba på hemtjänsten v. 30, 31, 32 och 33. Jättebra, då slipper jag oroa mig för jobb i sommar. Skönt.
Kom nyss hem från det och har hängt tvätten. Bara disken som står och väntar på mig nu. Men den tar jag senare.
Ska snart iväg och hämta Peter, sen ska jag vara på helmers konditori klockan ett. Vi ska göra färdigt ett grupparbete, så träffas där för att ta en fika.
Efter det blir det att åka hem och tvätta mammas saker och diska.

Ska kanske börja packa lite inför imorrn med, åker ju till Sälen med Jocke, Kans, Jennifer, Cathrin, Busk och Björne imorrn. Blir där tills på söndag, blir nog en rolig helg tror jag :) Vi ska bada på experium, åka skoter och ha det roligt :D

Ska träna ikväll som vanligt, wasacupen närmar sig och jag har fortfarande 3 kg att gå ner, så inget påskgodis för mig i helgen. Hur det nu ska gå :S.

Nej, dags att åka tror jag.


Låter inte som att det ska bli sånt här väder i helgen,
skulle visst regna på fredag :(

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback