Snacka om rolig helg :D

Har haft en skitrolig helg. Fredags blev det en lugn filmkväll.
Men igår då, ja, då händer det grejer :D
Vi började hos mamma och fikade för Mikael som fyllde 18, efter det tog vi 144:an, Jocke körde. Ja, den lever igen, Mikael har fixat den :D Vi hämtade upp Jennifer och Björne. Sen for vi ut och ragga på Mora, men var dött, så åkte till Bynn för att kika där, men var inte just något mer där.
Då for vi tillbaka till Mora igen, åkte till hindriksheden för det var fest där fick vi höra. Och fest, nja, det vet jag inte om jag tyckte. Men en jävla massa bråk, så för att jävlas med dem och för att det såg ut som de skulle slå ihjäl varandra så gick vi in i Björnes lägenhet och ringde polisen. De kom ganska fort och så var den festen slut. haha
Innan vi gick in till festen så stoppade polisen oss, vi var inte för många i bilen som tur var. Men de frågade vems bil det var och var vi gjorde och så. Vi sa att det var pappas bil och så talade de om för oss att ena bakljuset var trasigt, det visste vi, för det blev jag stoppad för i höstas med, men vi sa att vi inte visste om det. Då sa dom åt oss att laga det imorrn så var det lugnt :D Det räcker att vara trevlig mot poliserna så slipper man böter :D
Vi kom väl hem vid tjugo i fyra (efter vi dragit fram klockan)

Gick upp vid tio idag och städade lite och fixade. Sen for vi och åt mat, hem och väntade på Leif som skulle hämta mammas fåtölj och stol. När han kommit så for vi till Orsa med 144:an och hämtade forden. Handlade lite, sen hem och lagade matlådor åt Jocke. Han åkte vid halv åtta. Då lämnade han även Solo hos mamma eftersom jag jobbar två heldagar nu och har ingen bil hemma utan jag får använda cykeln :).
Jag har nyss duschat, ska vänta på att Jocke ringer så jag vet att han kommit fram, sen ska jag sova. Ska upp tidigt imorrn.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback