Måndag

Så var det måndag igen. Har inte skrivit något i helgen, har haft fullt upp med annat.

I fredags var jag ner på Mora med Alexandra och Liam, vi kikade i affärer och handlade lite. Var en rolig fredag, när Jocke kom hem på kvällen så fick han hämta upp mig på ICA Maxi, för jag hade handlat lite. Så for vi hem och tog det lugnt ett tag innan vi åkte till Busk och såg på film. Kans och Cathrine var där med. Hem och sov vid ett.

Lördags vaknade jag vid halv tio. Gick upp och duschade. Väckte älskling så han kunde duscha, han skulle klippa sig vid tolv, så skjutsade ner honom på Mora, när jag gjort det så åkte jag hem till Alexandra, vi åkte till ICA Maxi och jag storhandlade och hon handlade med. For hem till henne. Sedan satt jag barnvakt till Liam, han blev kvar tills söndagen. Var så mysigt så. Längtar så tills jag får en egen. På lördag kväll så kom Kans, Cathrine och Björne, vi åt mat och spelade spel och hade det trevligt. Liam sov.

Söndagen gick jag upp halv sju, började jobba halv åtta, men jobbade bara i tre timmar. Behövdes x-tra personal på morgonen. Åkte hem och gav Liam lunch efter det. Björne hade sovit kvar han med och vid tolv kom Jennifer, så åkte vi till Bynn, skulle upp till stugan och kika hur det såg ut. Kom hem till Mora vid halv fem, åkte till Alexandra med Liam. Hem och lagade mat efter det, Jocke och Björne var hungriga. De fick pasta och skinksås. Busk, Kans och Cathrine kom på kvällen, så blev ingen myskväll för mig och Jocke, men var lika trevligt i alla fall.

Jocke åkte vid sju idag, då gick jag upp, ingen idé att lägga mig igen, för då vaknar jag så sent och tycker inte om att sova bort halva dagen. Så nu har jag kikat på unga mödrar, ska nu ut med Solo, sen duscha, diska, vika tvätt, tvätta lite mera, tömma kattlådan, gå ut med sopor, frysa in mat, bädda sängen och en massa småsaker mer. Ska även till Dollar Store idag och handla lite småsaker till lägenheten, är ltie saker som måste ändras på. Man ser verkligen sånt mer och mer ju längre man bor här. :)

Nej, nu ska jag ringa upp Hillevie, hon ringde, men jag ville skriva klart här först.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback