Expresspass

Nyss hemkommen från träningen, eller ja, för en timme sen. Tränade ett expresspass idag, var skönt men drygt, har träningsvärk sen igår i axlarna. Men är skönt att veta att man gjort något.
Idag fixade jag en massa här hemma, städade och donade, det som är kvar är att rensa bort vinterkläderna, eller en del av det i alla fall och sen dammsuga och damma hyllorna, allting syns nu när solen börjar lysa. Ska även hacka loss en massa snö från gården och göra gången fin i helgen.
Idag fick jag hem mina mary kay produkter, det var roligt. Så sitter nu nyinsmörjd, är så len och fin så. Ska fixa mina fötter också, de är inte världens finaste.


Jag har fått mina första böter, är lite stolt ^^
300 kr är de på och jag fick dem för jag stod på en gästparkering istället för "min" plats.
Jaja, bara le och betala.

Nu ska jag se andra avenyn.

-Annelie-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback