En dag kvar :D

Imorrn blir de skotertur, vi blir borta tills på lördag kväll.
Så idag har jag mycket att stå i :S.
Usch och fy, men men, bara jag sätter igång så går det fort.
Jag har redan vart iväg och handlat med Jennifer, och tankat bilen.

Det som är kvar att göras är:

- Diska
- Vika tvätt
- Skriva och lämna timrapporter
- Tömma kattlådan
- Bädda sängen
- Packa tills imorrn
- Hacka grönsaker och göra färdigt maten som vi ska ha med oss.

Och en massa mer småsaker som jag ser på vägen som behövs göras.
Det ska vara färdigt så fort som möjligt. Orkar inte dra ut allting på hela dagen, men det lär jag väl göra. Men då går i alla fall klockan fort, för ikväll kommer min älskling hem. Det gillar jag ;)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback