Shopping

Idag vaknade jag vid halv tio, Jennifer ringde och vi pratade lite skit :D
Vi längtar så mycket båda tills på måndag när vi ska åka.

Jag sminkade mig, klädde på mig och sen gick jag ner på stan en vända och kikade lite, inte bra, för i alla fönstren lyste det av rea-skyltar.
Så kom därifrån med lite saker:


Skitsnygga jeans från Gina tricot,
låg midja och stuprör, precis vad jag letat efter.


En lite längre tröja från BikBok,
inte så tjock, blir skön svala sommarkvällar.


2 enkla linnen från HM.


Var in på akademibokhandeln en vända med,
hittade 2 böcker, Inspärrad och Jag är 15 år och jag vill inte dö.
De är sanningsbaserade, har jag något att göra i en vecka.

Sen handlade jag 2 prydnadssaker,
men de är inslagna så de inte ska gå sönder. Visar det kanske någon annan gång.
Allt jag handlade idag var det 50% på, så allt kotade under 500:-


Såhär roligt har jag när Jocke jobbar :D


Ninja fick valpar i söndags, så nu är Solo 8-barnspappa :D

När jag kom hem så bytte jag om till bikini och tog en handduk och la mig i solen och solade. Gick in och har inte gjort så mycket sen dess. Jocke och Alvärn kom nu, så de ska duscha sen ska vi åka och äta något innan vi ska på bio. Vi ska se Späck, hoppas den är bra. :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback