Onsdag

Vaknade vid halv åtta idag, gick upp och la mig i soffan en stund, somnade lite till och från där. Vid halv nio ringde mamma och sa att jag inte behövde åka till henne och släppa ut hundarna, Viktor var ledig idag.
När vi lagt på så ringde jag veterinären, Solo har ju vart dålig i magen hela veckan, så nu går han på diet. Idag får han inte äta någåt, och vilken blick jag fick när jag tog bort maten för honom. Imorrn ska jag börja ge honom kokt ris och kokt fisk. mmm, vad äckligt. Men han har ätit det förut, så han tycker om det.
Har nyss beställt lite skor från skopunkten :D.
Ska väl snart sminka mig och se om min bror vaknar idag eller inte så jag får tag på honom. Han ska hjälpa mig kolla på lite bilar på blocket :)
Nu ska jag sminka mig lite så jag ser lite levande ut.



Gammalt kort :)
Mina skor gick inte att ladda upp bilder på, hata blogg.se!!

-Annelie-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback