Min dag

Min dag har varit seg, så otroligt seg att jag bara väntar på att gå och lägga mig.
Vaknade i alla fall vid åtta, gick upp och tog en långpromenad med Solo. Behöver röra på fläsket nu.
Sedan åt jag frukost när jag kom in och satt ute på altan med min bok. Har blivit en riktig bokmal igen.
Duschade, rakade mig, smorde in mig, klädde på mig. Sket i smink och hår idag. Är så fruktansvärt trött.
Satte igång en tvättmaskin, tittade mot disken och glömde sen bort den. Orkade inte vara duktig.
Åkte till jobbet klockan tolv, slutade klockan fyra, for och handlade lite. Hem och gick med Solo.
Hälsade på Jennifer en vända.
Hem och åt en macka.
Har nyss målat både tånaglarna och fingernaglar. Så fint så. :D
Nu funderar jag på om jag ska diska och hänga tvätten eller om jag ska göra det imorrn? Har ingen energi till något idag. Tror jag gör det imorrn istället. Och äter lite jordgubbar och grädde nu istället.

Just de, vi har köpt bil nu, en blå 945:a. Så fin så. :D

Och om exakt två veckor tar jag, Jocke, Jennifer och Björne vårt pick och pack och åker mot Göteborg i en vecka. Ska bli så skönt. Förhoppningsvis blir det att ha husvagn med oss och bo på camping. Liseberg, uteställen, sola, bada, danmark, shopping. Så mycket vi ska göra. :D

-Annelie-

Kommentarer
Helene säger:

SV: Hej. Nej jag har inte laddat hem det. Utan man kan se avsnitten på youtube :) Jotack de är bara bra. Hur är det själv? Kram

2010-06-21 | 22:12:43
Bloggadress: http://helenesjoberg.blogg.se/
fia säger:

hej. så updat.

ska bli bättre ;)



hoppas att ni får det trevligt i Göteborg :D

2010-06-22 | 20:06:20
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback