Lugn helg.

Har faktiskt varit en väldigt lugn helg, i fredags var vi till Arboga och firade min syster som tog studenten, kom hem därifrån vid halv elva, ja, då hade vi vart i Älvdalen och lämnat tillbaka bilen Jocke haft under veckan. Vi la oss i soffan och kollade på lite vänner och åt varma mackor innan sängen kallade.

Lördagen vaknade vi vid tio, regnet öste ner, så vi gjorde inte så mycket mer än att städa och donade lite. Sedan for vi och handlade, plockade upp Liam efter det, vi har suttit barnvakt till honom. Hem och lagade middag, pasta och skinksås. Gott. Jennifer, Busk och Björne kom senare på kvällen så kikade vi på lite mera film.

Idag vaknade vi vid halv elva, Liam med. Skönt. Gick upp och ät frukost, for till mamma och klippte ihop en säng åt Ninja med kartonger. Hon ska ju ha bebisar om ca två veckor. Hoppas de blir söta. Sugen på en hund? Säg till mig, blandning mellan volpino italiano och japenese chin. Småhund med andra ord. Efter det åkte vi hem och Jocke klippte gräset och jag rensade bland blommorna och jordgubbarna. Nu sitter jag här, Jocke diskar, ska fråga honom om vi ska äta en sen lunch eller en tidig middag, jag är hungrig. Ska även lämna tillbaka Liam snart.

Skönt med en lugn helg faktiskt :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback