Karlstad

Följde som sagt med Jocke till Karlstad igår, kom fram vid halv tolv, tolv tror jag. Jag vet inte riktigt. Var så trött så gick som en zombie in i lägenheten och däcka i sängen på en gång. Vaknade imorse av att Jocke sa hej då, han ska ju jobba fyra dagar till. Somnade om och vaknade vid halv tolv, shit alltså, man blir trött av att jobba natt. Men gick upp då i alla fall.
De har badkar i sin lägenhet här i Karlstad, så jag la mig i badet en timme och bara njöt med min veckorevyn. Efter jag badat klädde jag på mig och fixade håret och så.
Packade upp datorn, vi köpte ett bärbart internet kontantkort igår så vi har när vi ska åka iväg och så. Så jag kopplade in det och fixade så vi fick en veckas gratis surf. Internet går riktigt fort faktiskt. Skönt så man slipper vänta i 100 år innan det laddat färdigt.

Nu ska jag sätta mig ute och läsa lite, har läst ut mina twilight böcker för en tredje gång nu, så ska börja på den sista boken nu. Vet ju hur den slutar, men det gör inget. Är nog bra i alla fall.

Vid sju kommer Jocke och Alvärn och hämtar mig, så ska vi åka på IKEA, behöver lite nya glas. Och får säkert med oss lite annat med :D

Det jag längtar mest till nu är nästa vecka, då åker jag, Jocke, Björne och Jennifer till Göteborg och har det roligt.

Nej, solen kallar.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback