Idag kommer han hem ♥

Igår hände det inte så mycket, jobbade mellan tolv och fyra, innan det fixade jag en massa och på kvällen såg jag och Ida på film.

Imorse gick jag inte upp förrän halv tio. Hoppade in i duschen och sen kom Jennifer. Vi åt frukost tillsammans och sen dammsög och donade lite.
Vi for även och handlade så vi har maten klar till midsommar. Då blir det grillning här med kompisar och sen har vi ingen aning om vad vi ska göra.
Jobbade mellan halv två och fem idag.. När jag åkte hem for jag in vid donken och köpte mat. Blä! Det var inte så gott efteråt. Så nu ska jag började dricka drinkar igen, måste ner mina kilon och det nu. Vill vara snygg i bikini.
Har suttit ute på altan och läst tills nu. Ska väl ringa och se om jag kan hälsa på någon tills Jocke kommer hem, för när han kommer ska vi åka till Bynn på en gång. Vi ska lämna tillbaka hans mormors bil så det är klart.

Nej, orka sitta inne när det är så fint väder ute..

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback