En natt kvar.

Idag gick jag inte upp förrän nio, var så trött, sover ju knappt något på nätterna för hur jag än vänder och vrider på mig så gör det ont i axeln, så inatt tänker jag ta en tablett innan jag lägger mig.
När jag gått upp så kom Jennifer med Kalle och vi snackade lite innan hon skulle åka till jobbet. Jag hoppade då in i duschen, klädde på mig och åt frukost. Eller först gick jag en promenad med hundarna. Riktigt skönt var det.
Sedan har jag mest tittat på vänner och suttit i solen med en bok.
Vill få bort mina vita ränder efter bränna jag fick i måndags, hatar när det blir så. Men tror de är på väg bort nu.
Men kommer då få en röd/brun framsida och en vit baksida, kan ju inte sola ryggen på säkert en månad till då jag nyss tatuerat mig och ska tatuera mig igen om en vecka.
Nu snart ska jag byta kläder och göra mig klar för jobbet. Jobbar mellan halv två och halv fem idag, funderar på om jag ska ut och ta en långpromenad med Solo ikväll eller om jag ska åka till gymmet. Måste ta tag i träningen nu, blir ju bara fetare och fetare.


Jag saknar honom så mycket när han är borta,
trodde jag inte skulle sakna honom mer och mer,
utan att saknaden skulle försvinna sakta men säkert,
men saknar honom bara mer och mer för varje vecka.
Men imorrn kommer han hem,
jag längtar. ♥

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback