Rutinerna är tillbaka.

I måndags började jag på mitt sommarschema, skönt att ha ett schema att gå efter. Det tycker jag om. Då kan man planera lite mera och inte behöva bli inringd sju på morgonen.
Idag jobbar jag kväll. Så börjar kvart i fyra, tog mig en sovmorgon till tio idag, skönt.
När jag gick upp satte jag på mig pyjamasbyxor och linne. Sen lade vi oss i soffan och kikade på Alice i underlandet. Den var riktigt bra. Lite kort kanske.
Så jag har alldeles nyss klätt på mig och bäddat sängen, Jocke vattnar blommorna.
Jag har ju fått en hemmakarl nu, han slutade sitt jobb i måndags, men har nog ett nytt inom en snar framtid, han behöver bara hitta motivationen till att leta. Den hittar han nog snart. :)
Snart ska jag plocka undan lite disk, sen vet jag inte, känns som det inte är värt att göra något, igår var det strålande sol och värme hela dagen, då jobbade jag, idag är det molnigt och ska regna, bara för att jag börjar sent och såg framemot att ligga på altanen och få lite färg innan jag började jobba.
Men det är väl meningen att jag ska vara vit hela sommaren.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback