Måndag igen

Så var det måndag igen. Jag har fått mycket gjort idag med hjälp av min söte pojkvän då. :)
Började dagen med att vi gick upp vid halv nio. Jag tog tag i tvätten och började vika, har ju tvättat hela helgen. Jocke betalade räkningar så det blev gjort. Sedan åkte vi och handlade frukost. Hem till mamma och lämnade pengar jag var skyldig Leif. Hem och åt frukost, så började älsklingen att diska. Jockes mormor kom efter ett tag, hon skulle hälsa på och lämna matlådor till Jocke. Så när hon åkt så kom Anneli och hämtade mig, vi skulle och söka lite sommarjobb, men inga chefer var där. Så då åkte vi hem och pluggade. Så gjorde färdigt alla uppgifter tills på torsdag. Ska bara plugga inför provet nu också. Åt lite mat med älskling när Anneli åkt hem och efter det så åkte vi till Ullis och hämtade mina filmer och lämnade saker åt henne. Jocke släppte av mig på vägen hem och så for han till Karlstad, längtar redan tills på fredag då jag ska åka till honom. :) Sitter och tittar på biljetter nu.:)
Nu kom björne, så ska kolla på lite paradise hotel innan min träning börjar klockan sju. :D



Vill även beställa lite kläder jag hittat, men måste övertala älskling att jag får det först. :)
Så snälla, snälla, snälla älskling, bara ett par kläder. :D
Älskar dig mest Joakim Åsberg ♥
-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback