Lördag 23:e januari

Har haft fullt upp hela veckan, därför jag inte skrivit.

Tisdag: Gick upp vid halv sju, för skulle jobba från 8.00-13.00 Några timmar i alla fall. Dagen började bra, men på lunchrasten när jag är rastvakt så springer en unge hem. Jaha, ringde hem, men fick inte tag på några föräldrar. Tog reda på adressen, jag visste vart det var, så gick dit och kollade. Jodå, hemma med föräldrarna. Bra.
Efter jobbet åkte jag till mamma och hämta Solo, for vidare till Brottarlokalen och ringde några fler sponsorer. Efter det kom Anneli och Lee och fikade. Vid fem åkte jag till brottarlokalen igen och öppnade för Frolle var lite sen. När han kom for jag till gymmet och körde ett boxpass, efter det åkte jag direkt och tränade brottning.

Onsdag: Ännu en tidig morgon, men inte för jag skulle jobba, utan för jag skulle ut med Anneli och springa. Så det gjorde vi. Först lite uppvärmning och sedan backträning. Hem efter det och duscha, for och handlade lite och fixade. Hem och städade lite mer. Vid ett kom gruppen i min klass och så gjorde vi färdigt en skoluppgift. Efter det gjorde jag och Anneli klart en annan uppgift. Skönt att det blev färdigt. Sedan när alla åkt hem så satte jag mig och började skriva rent skoluppgiften, men hann inte, för träningen började, så blev ett spinningpass och ett corebollpass. När jag kom hem skrev jag färdigt skolarbetet och skickade in det. Gick och lade mig.

Torsdag: Upp tidigt idag med, för en skoldag som väntade. Hämtade Anneli, for till mamma med Solo och sedan till skolan. Lugn dag med mycket information. Vimsig lärare, men blir bättre. Slutade vid tre, hämtade Solo och skjutsade hem Anneli. Hem och bytte om, åt en smörgås och sedan till brottarlokalen för att träna tjejerna. Efter det for jag hem. Hade sådan träningsvärk, så behövde vila en kväll. Älskling kom hem vid sju. :) Så vi kikade på en film och tog det lugnt.

Fredag: Vi gick upp vid nio tror jag, åkte upp till Anneli, för älskling skulle kolla på hennes tvättmaskin och vi började plugga. Älskling åkte hem vid elva, och jag och Anneli for och tränade ett corepass. Sedan hände det inte så mycket mera. Annelis dotter Lee kom på kvällen för Anneli skulle iväg, så hon var här några timmar. Annars såg vi någon film och bara myste. Björne var självklart här några timmar med.

Lördag: Idag vaknade vi vid åtta första gången, men var för tidigt, så vi sov några timmar till, vid tio gick vi upp. Då åkte vi upp till Anneli, så Jocke kunde koppla in hennes tvättmaskin, han hade inte rätt verktyg med sig igår. Så fikade vi lite med. Sedan åkte vi och handlade lite och hem och såg film. Har tvättat tre maskiner idag, älskling får ju med sig så mycket tvätt hem när han jobbar borta. Men det är tur man har tvättmaskin i lägenheten. :) Nu ska jag laga mat åt oss och sedan ska vi se på nya wallanderfilmen. :)

Imorrn flyttar Milena in hit, så ska fixa lite i rummet och ta ut lite saker, så hon får plats med sitt och så. Blir nog bra det.
Nästa helg åker jag till Karlstad till älsklingen min. :) Blir så bra så. :) Ska bli roligt att åka iväg en helg och göra något annat.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback