Karlstad :)

Kom fram vid fem igår, åkte buss i fem och en halv timme,
och självklart hamnade jag på en buss som det inte fanns uttag till datorn på.
Inte roligt, fick lyssna på musik och ha tråkigt hela vägen.
Eller lyssnade på musik tills en som satt och drack 7,2:or på bussen började prata med mig.
Jag tror han hann svepa i sig typ 5-6 öl på tre timmar. Haha
När jag kom fram så kom älsklig och hämtade mig,
vi for och handlade frukost och mat som vi skulle laga.
Så det första jag fick göra när jag kom var att laga pasta och skinksås, men det var gott.
Så tittade vi på bedtimes stories, det var en väldigt bra film.
Sedan tittade vi på lite tv och pratade. Så kollade vi också på natt på museet 2,
men den var inte alls lika bra som ettan.
Jag vaknade vid halv åtta idag, gick upp och kikade på lite tv.
Älskling fick sova, han går ju upp sex varje morgon annars.
Vid nio kom han i alla fall upp.
Nu ska vi äta frukost och klä på oss innan vi far till Örebro.
Ska och kolla in min brors nya lägenhet och han ville ha hjälp att borra upp lite hyllor.
Åker nog till Arboga och hjälper min syster flytta någon säng och soffa med.
Hon ska vara ute ur sin lägenhet på måndag,
men hon får inte flytta något själv, för hon går på medicin,
hon hade lunginflammation. Så lyckat att få det nu. :D

Nu är det inte långt kvar tills jag får på mig mina favoritjeans heller.
Eller det är Jocke jeans, men jag vill ha dem. Kan snart ha dem med,
så då tar jag dem ifrån honom. :) Har nu gått ner 4 kg i alla fall. :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback