100116 - Lördagsmys med Jocke & Björne -

I torsdags kom Jocke hem då. Helt underbart. Vart en jag vecka utan honom, inte för jag har fullt upp, men är mysigare att sova bredvid honom.
Torsdagen däckade vi tidigt i alla fall och gick upp vid nio på fredagen. Hamnade i soffan en stund innan frukost. Åkte iväg till djurmagasinet, hämtade stänkskydd till Solo, han märker revir hos mamma och kissar inne hemma när han är ensam, så nu har han ett stänkskydd på sig när han är själv eller hos mamma. :) Så söt så i det.
Jag och Annelie tränade igår med, blev lite core och lite spinning. Hem och duschade efter det. För på kvällen var jag och älsklingen ensamma. Så jag hade bokat biobiljetter för några dagar sen, så gick på snabba cash, helt okej film, men inte lika bra som jag trodde. Boken är klart bättre. :) Hem efter bion, tänkte se en till film tillsammans, men så blev det inte. Jag fick så ont i magen så var bara att gå och sova.
Gick upp vid nio idag, skulle iväg och träna med Anneli, vi körde först ett bodypump pass och sedan yoga efter det, har aldrig kört yoga förut, och vet inte riktigt vad jag tyckte om det, visst, skulle nog vara bra för mig, lära mig sitta still och så, men efter ca 40-45 min så började jag skruva på mig och ville bara gå ut och röra på mig :D. Men får väl testa några gånger.
Kom hem och däckade i sängen, sov till typ tre, gick upp en vända och sen sängen igen. Ont i magen och helt slut. Trodde jag skulle bli sjuk, men vaknade vid halv sex sen igen och mådde bra. Så klädde på mig och sen gick jag och Jocke en promenad till Willys med Solo.
Har nyss ätit mat och nu sitter jag vid datorn och Jocke och Björne är uppe och väntar på mig. Vi ska ha filmkväll.

Planerar lite för i sommar med. Ska åka på roadtrip några dagar, ska i alla fall hamna i Gbg någon gång så vi får gå på liseberg :D Kollar lite vilka som ska med nu och så, för tiden går fort och det här ska bli av. :) Än så länge är det jag, Jocke, Björne, Jennifer och kanske min bror Mikael som ska med. :)

-Annelie-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback