100114 - Skolan -

Idag började skolan igen. Började läsa medicinsk grundkurs.
Verkade ganska svårt, men det klarar jag nog.
Har ju mamma till hjälp om det behövs. :)
Gick i alla fall upp vid sju imorse, fick lov att duscha håret innan skolan.
Såg ut som ett skatbo. Blåste det och sminkade mig.
Åt lite frukost och sen åkte jag till mamma med Solo och vidare till skolan.
Seg skoldag, är ingen luft i klassrummet,
så man fick ont i huvudet och så.
Slutade i alla fall vid tre och då hämtade jag Solo och nu sitter jag här.
Pratade nyss med Jocke i telefonen, han och Ahlvärn var precis på väg hem.
Så när vi sa hej då, så la aldrig Jocke på telefonen, så jag satt och lyssnade lite,
men de pratade inte om något intressant, sen sa det bara klick,
så vet inte om han märkte något eller om han kom åt någon knapp,
ska fråga honom sen :D.
Nu ska jag snart byta om och åka på träning, ska träna tjejer först och sen träna själv.
Så får väl se min kära sambo vid halv nio ikväll,
men vi har ju hela helgen på oss att mysa.

- Haha, vad patetiskt! -

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback