100113 - Mensvärk -

Gick upp klockan sju idag, fast jag skulle sova, hehe. men missade sjunde himlen igår så ville se reprisen idag. :D haha. Men är skönt att gå upp i tid med, för då hinner man med så mycket mera. Hur mycket jag nu kommer orka, har sådan mensvärk så jag knappt kan stå upp. Skulle ha vart på gymmet och tränat idag, men har för ont för det. Får träna lite hemma istället.
Idag ska jag i alla fall försöka:

- Diska
- Tvätta mattor och gardiner
- Vika tvätt
- Stryka gardiner och en ny duk
- Byta gardiner i vardagsrummet
- Dammsuga nedervåningen
- Städa toaletterna
- Tömma kattlådan
- Leta reda på garantin till min brors mobil
- Skriva rent skolarbetet och skicka in det
- Plocka reda på all post och slänga all skit
- Träna (hemma)
- Och en massa massa mera...

Imorrn kommer min älskling hem, på fredag blir det en mysdag, har redan bestämt vad vi ska göra, men det säger jag inte, för det blir en överraskning för Jocke som han får veta imorrn när han kommer hem. :) Hoppas han vill göra det bara, för har redan betalat :D

-Annelie-

Kommentarer
Mother, Married &Twenty säger:

svar: Jo det är ju sant, har man så många barn så får man nog vara väldigt engagerad och kanske ägna sig åt sina barn på heltid. För mig känns det svårt att ha ork för så många så tre räcker bra för mig :)

2010-01-13 | 23:28:41
Bloggadress: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback